Subject: RE: Kostivere tee 7 mahasõidu rekonstrueerimise ehitusprojekt
From: "Andrei Grigorjev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Herkki Rõõm' <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Feb 2025 17:21:05 +0200

Tere

Kinnistutel Kostivere tee 7 ja Kostivere tee 7a on nüüd uued omanikud ning
nemad avaldasid soovi mahasõidu projekti muuta. Manuses on uute maaomanike
poolt soovitud uus lahendus. Kas peame nüüd Transpordiametilt taotlema
uued projekteerimistingimused või saame vormistada uut lahendust projekti
muudatusena?

Lugupidamisega

Andrei Grigprjev

Adetex OÜ

From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Sent: Thursday, 9 July 2020 17:01
To: Andrei Grigorjev <[email-masked]>
Subject: Kostivere tee 7 mahasõidu rekonstrueerimise ehitusprojekt

Tere,

Jõelähtme vallas Loo alevikus „Kostivere tee 7 mahasõidu rekonstrueerimise
ehitusprojekt“, põhiprojekt

on Maanteeameti poolt väljastatud projekteerimise nõuetega vastavuses ning
loeme projekti meie poolt kooskõlastatuks.

Oleme väljastanud ristumiskoha rajamisest huvitatud osapoolele
ristumiskoha ehitamise lepingu allkirjastamiseks.

Lugupidamisega,

Herkki Rõõm

Peaspetsialist

Taristu teenuste osakond

Tel. 521 9446

From: Andrei Grigorjev <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 8, 2020 3:20 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Kostivere tee 7 mahasõidu rekonstrueerimise ehitusprojekt

Tere

Allpool rohelisega on projekteerija kommentaarid märkustele. Edastan
korrigeeritud projekti.

Lugupidamisega

Andrei Grigorjev

Teede projekteerija

Tel. +372 56 804 918

ADETEX OÜ

From: Herkki Rõõm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 1, 2020 1:12 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Kostivere tee 7 mahasõidu rekonstrueerimise ehitusprojekt

Tere,

Olete esitanud Maanteeametile läbivaatamiseks ja kooskõlastamiseks
Jõelähtme vallas Loo alevikus „Kostivere tee 7 mahasõidu rekonstrueerimise
ehitusprojekt“, põhiprojekti.

Projekti läbivaatamisel oleme tuvastanud mõningad puudused, mille osas
palume projekti korrigeerida:

1.	Ristumiskoht tuleb antud juhul projekteerida meie tüüplõike I
alusel. Vastavalt tüüplõikele ja meie projekteerimise nõuetele peab
projekteeritud katte serv olema tüüpjoonise

katte pikkuse ulatuses riigitee katte servast, mis on vähemalt 8,0 m.
Palume korrigeerida rajatava freespurukatte ulatust.

Asendiplaanid ja ristlõiked korrigeeritud, pinnatud freespurukatte ulatus
suurendatud.

2.	Projekteeritud ristumiskoha kate on freespurukate 2x pindamisega.
Vastavalt projektile on freespurukatte paksuseks ette nähtud 8 cm.

Maanteeamet lubab ristumiskoha rajamisel freespurukatte minimaalseks
paksuseks 10 cm + 2x pindamine. Palume korrigeerida.

Korrigeeritud. Samas projekteerimisel oli lähtutud Maanteeameti
koduleheküljel tüüpkatenditest (Tüüpkatendid väikese liiklussagedusega
teedele  - tüükatend V), kus freesipuru min paksus 8 cm.

3.	Ristumiskoha alla jääb sidekaabel. Kas antud juhul on
võrguettevõtjaga ristumiskoha ümberehitamise osas tingimused võetud?

Ristumiskoha alla jääv kaabel tuleb kaitsta ning paigaldada
kaablikaitsetoru (lähtuvalt võrguettevõtte tingimustele). Projektlahenduse

asendiplaan  seda ei kajasta, märgitud on ainult seletuskirjas. Palume
täiendada ja korrigeerida.

Joonised täiendatud, lisatud kaablikaitsetoru tingmärk.

4.	Asendiplaanil on tingmärkides toodud Proj. Prügiauto pöördekoridor
– lahenduses seda ei kajastu. Palume täpsustada või lisada.

Lisatud prügiauto pöördekoridor.

5.	Riigitee teekaitsevööd on joonistel ekslikult nimetatud tänava
kaitsevööndiks. Palume korrigeerida.

Korrigeeritud

6.	Projektis on märgitud nähtavuskolmnurgaks väljasõidul 7x320 m
mõlemas suunas. Kinnistult väljasõidul on paremale jääv nähtavus piiratud

ning normidele vastavat nähtavust siin tulenevalt riigitee geomeetriast,
tee pikikaldest ning kinnistu piiril paiknevatest haljastuse paiknemisest

ei ole võimalik tagada. Palume korrigeerida projekti ja märkida õige
nähtavuskaugus.

Projekteeritud STOP märk.  Nähtavuskolmnurga mõõtmed vähendatud( 5x320 m)
.Selleks, et kasutada veel väiksemat nähtavuskolmnurka, tuleks rakenmdada
kiiruspiirangut riigiteel. Kas Maanteeamet soovib alandada kiirust antud
lõigul või jääb see lahendus?

Peale projekti korrigeerimist palun saata see uuesti kooskõlastamiseks
e-posti aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>  .

Peale projekti korrigeerimist saame asuda maaomanikuga ristumiskoha
ehitamise  lepingut sõlmima.

Lugupidamisega,

Herkki Rõõm

Peaspetsialist

Taristu teenuste osakond

Tel. 521 9446

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.